Robotmation panostaa markkinoinnissaan tyytyväisten asiakkaiden tarinoihin.

Teknologiaklusterin markkinointiryhmä kokoontui Robotmationilla keskustelemaan kunkin kärkiyrityksen markkinointikeinoista ja -kanavista sekä ansaitusta mediasta.

Robotmationin toimitusjohtaja Mikko Tammiranta kertoi, että yrityksen markkinointi on toistaiseksi vielä kevyissä kantimissa. Yritys on silti onnistunut luomaan liiketoimintansa tueksi asiakastarinoita, jotka toimivat vahvana markkinointikeinona.

Valikoiduista projekteista on tehty asiakkaan suostumuksella tarinoita projektitoimitusten ympärille. Lyhyen projektikuvauksen jälkeen kumppaniyritys Seoptimi on haastatellut asiakkaat ja tuottanut tekstit. Sen jälkeen tekstit on tarkistettu ja julkaistu kuvien kera Robotmationin verkkosivuilla. Sisältö jaetaan edelleen sosiaalisessa mediassa, kuten LinkedInissä. Lisäksi Robotmation käyttää ostettua Google-mainontaa.

Tarinat ovat olleet Robotmationille edullinen markkinointikeino. Ne ovat maksaneet vain murto-osan niiden markkinoinnillisesta vaikutuksesta.

Tutustu tarinoihin: https://robotmation.fi/asiakastarinat/

Loimaan teknologiaklusteri